• Овладейте първата минута на всеки бизнес телефонен разговор
• Как да представяме своя продукт, като насочим вниманието към ползата за клиента
• Изготвяте оферти за продажба, които изграждат доверие у потенциалните клиенти
• Какви са особеностите при общуване с различните типове клиенти
• Кои са най-убедителните изрази
• Осигурявате типа обслужване, което ще кара клиентите да ви посетят отново и отново
• Как да се справим със съмненията на клиента и да приключим сделката
Теми на обучения: Ефективни продажбени умения, Обслужване на клиенти, Умения за вземане на решения и анализ на информацията, Подбор, Системи за оценка, Комуникационни умения, Работа с трудни клиенти, Управление при криза, Презентационни умения
Модулите на обучение са разработени в съответствие с конкретните нужди на различните нива на продажби. Всеки модул е с различно времетраене, като се предлага възможност за обучение на групи от 5 до 20 души.
четвъртък, 18 февруари 2010 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Като изключително опитен в продажбите на стоки и услуги, Димитър Танков сега предоставя на разположение своите знания, опит и практически умения! Все по-вещ в психологията на бизнеса, Димитър позволява неговото "знам и мога" да бъде трамплинът към успеха ви! Насладете се на възможността да почерпите от извора на дългогодишния опит, прераснал в мъдростта на постигането! Сега е подходящото време за планиране и реално конкретизиране на успеха ви сега!
ОтговорИзтриванеОрлин Баев, психолог-психотерапевт